Najlepsze pomysły na stworzenie zwycięskiej kampanii e-mail marketingowej

Marketing e-mailowy otworzył zupełnie nowy sposób komunikacji dla firm, aby dotrzeć do swoich klientów.

Teraz firmy mogą potencjalnie dotrzeć do milionów ludzi na całym świecie za ułamek kosztów dotarcia do nich za pośrednictwem usług pocztowych. Z tego artykułu dowiesz się więcej o e-mail marketingu i o tym, jak możesz go wykorzystać w swojej firmie.Ty lub ktoś inny powinieneś sprawdzić swój e-mail przed wysłaniem go do klientów. Upewnij się, że jest wolny od błędów typograficznych i gramatycznych. Powinieneś również upewnić się, że wiadomość przepływa łatwo. Po sprawdzeniu, czy te trzy problemy zostały rozwiązane, Twój e-mail marketing będzie miał profesjonalny wygląd.Zawsze otrzymuj pozwolenie! Niechciane wiadomości e-mail nie są mile widziane, aw niektórych przypadkach mogą zostać zablokowane przez dostawcę usług internetowych. Kontaktując się z kimś, zawsze dołączaj newsletter lub ofertę – w ten sposób klient ma szansę wyrazić zgodę na otrzymywanie Twoich wiadomości. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest bycie oznaczonym jako spamer.Na początku i na końcu Twojego e-maila marketingowego powinno znaleźć się wezwanie do działania dla Twoich klientów. Jasno określ, czego oczekujesz od klienta, i umieść co najmniej dwa oczywiste linki do Twojej witryny. Korzystaj z jasnych sugestii, które kierują klientów do oferty promowanej przez Twój e-mail.Jeśli masz klienta, który ma urodziny, upewnij się, że wysłałeś e-mail uzupełniający, który zawiera wiadomość z okazji urodzin. Dołącz prośbę do wiadomości e-mail, która mówi tej osobie, aby udała się w określone miejsce. Najlepsze pomysły na stworzenie zwycięskiej kampanii e-mail marketingowej

Zakończenie może zawierać link informujący go o możliwości zostania subskrybentem poprzez kliknięcie na niego.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna.

Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Daj klientom wybór między otrzymaniem zwykłej wersji tekstowej materiałów e-mail marketingowych lub bogatej wersji tekstowej. Klienci mogą wybrać preferowaną opcję podczas zapisywania się do newslettera. Wersje ze zwykłym tekstem nie zawierają grafiki, więc klienci z wolniejszymi połączeniami lub nadmiernie aktywnymi filtrami spamu mogą docenić tę opcję.Nie ma usprawiedliwienia dla nieuzyskania zgody przed wysłaniem e-maili do klientów. Jeśli zdecydujesz się tego nie robić, możesz sprawić, że klienci Ci nie ufają, co może nadać Twojej firmie złą opinię. Działania spamerskie mogą również spowodować umieszczenie Twojej domeny lub adresu IP na czarnej liście przez dostawców usług internetowych, co z pewnością może wpłynąć na Twój biznes.To świetny pomysł, aby mieć link, za pomocą którego klienci mogą zrezygnować z subskrypcji Twojej listy e-mailowej. Nie zapomnij wstawić linku do rezygnacji z subskrypcji lub umieścić go w trudno dostępnym miejscu. Powinieneś dążyć do tego, aby Twoi czytelnicy czuli, że mają kontrolę, a Ty ich nie kontrolujesz.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, które pomogą Ci zacząć.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów oraz poczty e-mail.Jak wspomniano wcześniej, marketing e-mailowy stworzył zupełnie nowy świat, w którym firmy mogą komunikować się ze swoimi klientami. E-mail marketing ma ogromny potencjał, jeśli jest wykonywany poprawnie. Ten artykuł zawiera informacje i wskazówki, które pomogą Ci opracować plan marketingu e-mailowego i wykorzystać tę moc dla własnej firmy.