Znaczenie różnorodności w kampaniach marketingu mobilnego

Marketing mobilny jest wykorzystywany przez firmy do reklamowania się na urządzeniach mobilnych, takich jak telefony komórkowe i przenośne odtwarzacze multimedialne.

Metody marketingu mobilnego, z których korzystają firmy, mogą być proste, jak reklama wizualna, lub nieco bardziej złożone, takie jak kod QR. Aby zdecydować, która metoda marketingu mobilnego jest najlepsza dla Twojej firmy, skorzystaj z poniższych porad.Zintegruj swoje działania w zakresie marketingu mobilnego z innymi planami marketingowymi. Łącząc marketing mobilny z marketingiem internetowym lub drukowanym, przedstawiasz spójny przekaz swoim klientom lub bazie klientów. Jednocześnie umożliwienie klientom wykonywania tych samych czynności za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak aplikacje mobilne lub strony internetowe, dodatkowo zwiększa wartość interakcji z klientami.Przydatną wskazówką dotyczącą marketingu mobilnego jest zawsze oferowanie subskrybentom niewielkiej nagrody lub zachęty za dołączenie do listy numerów telefonów komórkowych. Przekazując dowód swojej wdzięczności, zyskasz większą liczbę chętnych uczestników do swojej kampanii reklamowej, a także zbudujesz nieocenioną lojalność i lojalność wobec marki.Link do ciekawych stron internetowych. Jedną z fajnych rzeczy, które możesz zrobić, aby poprawić relacje z klientami, jest połączenie ich z witrynami, które Twoim zdaniem będą sprawiać przyjemność. Mogą to być posty na blogu, portale społecznościowe, loterie lub cokolwiek innego, co wybierzesz. Tylko upewnij się, że nie przesadzisz, spamując je.Nigdy nie wysyłaj wiadomości, o którą nie prosiłeś. Te niechciane wiadomości są znane jako spam i mogą powodować wiele problemów. Spamowanie jest w większości przypadków nielegalne, a jeśli wyślesz komuś SMS-a bez jego wyraźnej zgody, możesz spotkać się z wysokimi grzywnami i innymi poważnymi problemami.Zdecyduj już teraz, czy zamierzasz używać kodów QR czy 2D w swojej kampanii mobilnej. Znaczenie różnorodności w kampaniach marketingu mobilnego

Twoi odbiorcy mogą nie rozumieć, jak wykorzystać określoną technologię, więc musisz upewnić się, że wybierasz coś aktualnego, popularnego i przyjaznego dla ludzi.

Prowadzisz marketing do zwykłych ludzi; nie każdy będzie obeznany z technologią.Pozyskaj pomoc znajomych i rodziny, aby pomogli Ci w mobilnej kampanii marketingowej. Aby uzyskać opinię, która nie jest stronnicza, możesz zatrudnić testera.W obszarze marketingu społecznościowego ważne jest, aby uważnie obserwować konkurencję. Musisz być wyjątkowy na tle konkurencji.Dowiedz się, jak tworzyć skuteczne strony docelowe, w szczególności do marketingu mobilnego. Te strony docelowe muszą być znacznie bardziej uproszczone niż zwykłe strony docelowe, jeśli liczysz na strony generujące leady i ogólne pozyskiwanie klientów. Poświęć trochę czasu na nauczenie się tej umiejętności, a bardzo Ci się to opłaci.Posiadanie kodu QR jest ważnym czynnikiem w marketingu mobilnym. Kody QR to nowe kody pudełkowe, które można zeskanować za pomocą urządzenia mobilnego lub smartfona. Są niezwykle skuteczne w łączeniu Twoich klientów z Twoją marką. Spróbuj połączyć kod QR z jakimś kuponem lub zniżką, aby uzyskać maksymalne wyniki.Najlepsza wiadomość tekstowa, którą wyślesz, będzie niekomercyjna. Będą krótkie i będą zawierać linki do Twoich klientów, które będą cenne. Nie chcesz sprawiać wrażenia, że ​​dajesz im nic poza ciągiem sprzedaży. Utrzymuj swoje SMS-y do granic możliwości, aby nie bombardować swoich klientów.Użyj skanowalnych kodów QR, aby przedstawić swoją markę klientom. Połącz kod QR ze zniżką lub kuponem, który można znaleźć tylko w aplikacji mobilnej, informacjach o produkcie, krótkim filmie lub innym istotnym dla użytkownika elemencie wartościowym. Jest to skuteczne w zapoznawaniu klientów z Twoją marką.Jak wspomniano wcześniej, wiele firm wykorzystuje marketing mobilny do reklamowania się na urządzeniach mobilnych. Firmy stosują również proste metody marketingu mobilnego, takie jak reklamy wizualne, a także złożone metody marketingu mobilnego, takie jak kody QR. Korzystając z rad z powyższego artykułu, możesz wybrać metodę marketingu mobilnego, która sprawdzi się w Twojej firmie.