Potrzebujesz porady marketingowej przez e-mail? Zobacz porady poniżej!

E-mail marketing ma tak wiele atrakcyjnych funkcji, że jest to świetny sposób na dotarcie do klientów i przyciągnięcie ich do Twojej firmy.

E-mail marketing może być niedrogi, dochodowy, a nawet pomóc środowisku, oszczędzając papier. Bez względu na powód, dla którego wybrałeś e-mail marketing, w poniższym artykule znajdziesz przydatne informacje na jego temat.Bądź przewidywalny w swoich e-mailach. Wyślij je zgodnie z określonym harmonogramem. Upewnij się, że wysyłasz coś co najmniej raz w miesiącu, pomoże to utrzymać zainteresowanie klientów. Jeszcze lepiej, jeśli możesz wysyłać e-maile dwa razy w tygodniu lub dwa razy w tygodniu. Sprawdź, w które dni Twoja witryna otrzymuje najlepsze odpowiedzi, a następnie wykorzystaj je jako zwykłe dni do wysyłania e-maili.Wysyłając e-maile do klientów, spróbuj skorzystać z bezpłatnej gwarancji na swoje produkty lub usługi. Możesz wstawić zamówienie w e-mailu, który powie im, aby natychmiast uzyskać tę gwarancję. Końcowe PS może im powiedzieć, aby działali teraz i nie przegapili tej niesamowitej okazji, aby wypróbować coś, co mogą pokochać.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail. Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować. Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu. Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Twoja kampania e-mail marketingowa będzie skuteczniejsza, jeśli ułatwisz klientom rezygnację z subskrypcji. Potrzebujesz porady marketingowej przez e-mail? Zobacz porady poniżej!

Może się to wydawać paradoksalne, ale ludzie będą ci bardziej ufać, jeśli sprawisz, że poczują, że mają kontrolę.

Umieść link rezygnacji z subskrypcji w widocznym miejscu, aby mogli go łatwo znaleźć.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem. Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich chcesz. Jeśli jest to zbyt trudne, najprawdopodobniej Twój e-mail zostanie szybko usunięty. Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Zawsze upewnij się, że klienci mają jasny i zwięzły sposób rezygnacji z e-maili w dowolnym momencie. Zarejestrowali się u Ciebie, ponieważ chcieli uzyskać więcej informacji, a jeśli w dowolnym momencie chcą przestać otrzymywać te informacje, powinni mieć możliwość rezygnacji. To tylko sprawiedliwe.Gdy ktoś zapisze się na Twoją listę e-mail marketingową, potwierdź, że tak naprawdę zamierzał to zrobić. Wdrożenie tej strategii double opt-in znacznie zmniejszy prawdopodobieństwo, że Twój dostawca poczty e-mail będzie otrzymywał skargi dotyczące spamu. Ponadto będziesz mieć pewność, że osoby otrzymujące Twoje e-maile są rzeczywiście zainteresowane tym, co im wysyłasz.Bez wątpienia e-mail marketing działa na tak wielu płaszczyznach. Może to być jeden z najbardziej opłacalnych sposobów dotarcia do jak największej liczby osób na całym świecie. Skorzystaj z porad i technik przedstawionych w powyższym artykule, aby zaprojektować plan marketingu e-mailowego, który będzie odpowiedni dla Ciebie i Twojej firmy.